• Kalendarium

Kalendarium

Möten och andra aktiviteter 2024

Kommande möten och aktiviteter. Listan uppdateras löpande så hålla utkik!

• Styrelsemöte 18 april kl.17 i Alnarp inför kommunfullmäktiges sammanträde ( Stora sessionssalen, kärnan, Kärnhuset). Medlemmar välkomnas kl.17.45 inför kommunfullmäktiges sammanträdet.
  • 1:a maj kl. 10 ses vi på Lomma torg med medhavd fika. Därefter cyklar de som vill till Värnhemstorget i Malmö och bjuds där på Falafel. Avmarsch från Möllevångstorget kl.12. Vi som har lust att göra roliga plakat ses hos Ann(070-5701025)29/4 kl.18. Ta med eget material. Kul om vi alla har klätt oss i rött 1:a maj. VÄLKOMNA
  • Medlemsmöte 20 maj kl.18. vid bryggan på Lomma Camping i Habo Ljung. Vi grillar korv/ vegetariskt och har trevligt tillsammans. Kommer att finnas möjligheter att prova på SUP stand up paddel och prova på liggcykel. Gitarr och sång bjuder ordförande Ann på. VÄLKOMNA
  • Vi planerar inför arbetet med EU valet,6-9 juni. Återkommer om det. Flera i styrelsen kommer att delta i EU-Valskolan, Lund,27/4 kl.10-12.